Marketing teksten vertalen

Corona als kans voor de online en offline handel
De lente van 2020 bracht Corona naar Europa en daarmee trok het ‘nieuwe normaal’ het dagelijks leven binnen, dat ook het consumentengedrag langdurig beïnvloedt. Al bij de eerste beperkingen tekende zich een grote trend richting online winkelen af en handelaren en dienstverleners moeten zich ook voor de lange termijn instellen op de nieuwe omstandigheden.
Lees meer
Reclame op sociale media mobiel & individueel succesvol
Reclame op sociale media, d.w.z. adverteren op Facebook, Twitter en Co., geeft bedrijven de mogelijkheid om zich heel direct tot hun doelgroepen te richten. Door verschillende filters in te stellen, kunnen niet alleen leeftijdsgroepen en woongebieden worden ingesteld, maar ook zeer specifieke interessegebieden. Door gerichte reclame zijn de financiële uitgaven van de adverteerder lager dan bij grote mailingcampagnes of zelfs reclamedrukwerk. Reclame op sociale media wordt in elk land anders gebruikt.  
Lees meer
Met één muisklik brood en groenten kopen - de trends in online foodretail
De e-commerce sector groeit al jaren gestaag en er worden steeds vaker aankopen gedaan met een simpele klik. Sommige bedrijfstakken profiteren in het bijzonder van deze trend, andere hebben nog veel ontwikkelingspotentieel. Met name mode wordt graag online aangeschaft, maar ook reizen worden steeds vaker online verkocht en meubels worden steeds vaker aan de voordeur geleverd. Bij een simpele klik zijn er geen openingstijden of speciale adviezen nodig en door het brede scala aan betalingsmogelijkheden wordt het steeds gebruikelijker om online te winkelen, vooral op het platteland.
Lees meer
Computervertaling - wat kan, wat niet
Een heel normale dag op kantoor: e-mails van de nieuwe zakenpartner ...
Lees meer